Idag är en dag


Direkt efter skolan idag så mötte jag Robin nere vid pendeln, eller ja han fick vänta i 20 min för att jag va lite seg men det behöver ju inte tänka på, vi åkte in till stan och jag tvinga med honom i ungefär alla HM som finns runt omkring plattan även de två inne i gallerian haha. Det hela slutade med att jag blev ett par tygskor rikare och han en tröja. Blev en fika och sedan åkte vi hem hit. Eller ja först va vi tvungna att gå till affären för att han skulle spela men... Middagen bestod av sushi och till det massa bra TV program. Nu har jag blivit lämnad ensam så ska hoppa i säng direkt, är nämligen helt slut. Plus att det känns som att jag ska få huvudvärk. Där har ni i alla fall en förklaring till min frånvaro idag, ha det underbart allihopa!! Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0