I'm back!

God Morning my dear ones!

Det var länge sedan jag vaknade kl 09.00 en söndag, herre gu disneydags gick fortfarande på tv när jag satte på TV.n nu. När man somnar kl 23 då kanske inte det är så jätte konstigt haha. Det jag tänkte säga är i alla fall att jag hade en grym födelsedag, hade verkligen kul från början till slut och det tackar jag mina kära vänner för! Har massor av bilder på kameran men måste kolla igenom så att någon av de är i tillräckligt bra skick för att visas haha. Så vänta er inte allt för många bilder :P

Nej nu ska jag springa upp och fixa lite frukost, vi hörs alla lite senare ikväll i think!
Puss

Kommentarer
Postat av: emmaaa

va kul att du hade kul för det hade jag också! ;D och det var väl också lite det som var meningen ^^ haha!

och klaga inte på bilderna, för många av dem var det jag som tog och jag tycker de är väldigt fina!! :D

2010-01-24 @ 15:33:33
Postat av: Erika

Precis haha de va meningen, :P Klagar inte på fotografen utan på det som är på bilderna haha.. eller aa du får se själv sen ;)

2010-01-24 @ 17:25:27
URL: http://pirrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0