Inte länge kvar nu

Hej kära ni, allt bra?
Jag börjar få lite ångest endast tisdag och onsdag kvar sedan ska jag återvända tillbaka till kalla Sverige. Kan erkänna att det känns mycket mer lockande att stanna kvar här i värmen då de jag har hört om läget i Sverige är att det är mellan -10 och -20 varje dag. Är det sant??? :(
Det har hänt mycket här eller egentligen kanske inte men det är de små sakerna som gör allt eller hur säger man? Bara att bli kallad prinsessa och få höra komplimanger som "du har ett väldigt fint leende, du borde le mycket", "du är väldigt vacker ikväll" och liknande gör att allt känns otroligt mycket bättre än när folk bara springer omkring helt uppstressade. För det är ju så det är hemma, man är alltid på väg någonstanns. Jaja haha, hittills har vi fått höra att vi är italienare, tyskar, amerikaner, sydafrikaner och jag vet inte vad... haha rätt kul att se vad folk gissar på faktiskt.
Borde röra mig mot rummet nu, imorgon ska vi nämligen ut på någon snorklingstur och ska åka från hotellet rätt tidigt så bäst att sova lite innan. Ha det bäst sötnosar, Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

nu måste du vara hemma??? vääääälkommen hem iallafall!! :D hoppas du haft de underbart!

2010-01-14 @ 19:24:25
URL: http://http.//eemmapemma.blogg.se
Postat av: Erika

Kom hem nån timme efter att du skrivit det där :D Haha tack så mycket och jag kan lova dig att jag har haft det underbart :D

2010-01-15 @ 18:37:13
URL: http://pirrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0