Inte på topp

Mina ögon värker av trötthet, mitt huvud dunkar och nacken gör ont. Ingen toppdag för Erika idag. Försökte pigga upp mig själv lite genom att göra en god lunch vilket funkade sådär lite hyfsat bra. Vart i alla fall på lite bättre humör så det är ju alltid något.

Pasta m. färdig tomatsås och renskav i. En blandning av Italien och norrland helt enkelt haha. Resultatet blev faktiskt för en gångs skulle lika gott som jag hade tänkt mig så det är ju alltid ett plus. Nej nu ska jag titta klart på en sak och sedan läsa igenom lite religionspapper.
Puss

Kommentarer
Postat av: emmaaa

var du ledig idag? :O fuskis!!

Haha hejja religion XD... segt. men nordisk mytologi är rätt intressant så just nu är det okej ;D

2010-01-27 @ 19:44:19
Postat av: Erika

Nej va inte ledig men stannade hemma för jag mådde inte så bra :/ Aa men de kan jag faktiskt tänka mig är rätt intressant, kristendom däremot... inte lik haha :P

2010-01-27 @ 22:26:02
Postat av: emmaaa

usch.. stackare! Krya på dig sötnos! <3

hahaha nej det kan jag tänka mig att det inte är, och jag är snart där :/

2010-01-28 @ 06:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0