Kanske lite för mycket information


Jag har insett att jag är lite efter eller vet inte riktigt hur jag ska beskriva det. Jag är alltid lite sen och det gäller det mesta.

Ex. Om jag ska till bussen och ser att jag har en halvtimme på mig.. då sitter jag och tittar på tv eller liknande tills kl är exakt den tid då jag måste gå. Självklart är det även då jag inser att oj jag måste gå på toa eller hämta massa saker.

Så fort jag vet att det är försent och att jag inte kan göra det, då måste jag göra det. Ja ni förstår principen. Igår tillexempel kom Robin hit och vi bestämde oss för att gå på en promenad (förvånande?). Först när jag visste att han skulle komma kunde jag inte gå på toa (trots att jag va så sjuuuuuukt kissnödig) bara för jag va tvungen att vänta och öppna dörren. Detta insåg jag att jag var när han var på väg upp till vårt hus, (självklart). Sedan kom jag på att jag skulle stänga av datorn och tv.n osv ja ni förstår. Han fick vänta ett ganska bra tag innan jag var klar. Varför är det alltid så att man kommer på saker man ska göra när man inte riktigt har tid att göra det?

Vilka problem jag har alltså, det är ju helt sjukt haha.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0