Mina kära

God kväll mina kära!
Eller natt kanske egentligen är mer passande att säga då klockan är 20 i tolv här. Det vägrar att fungera att koppla upp sig på internet från vårt rum så nu har jag, som den geek jag är, gått till receptionen med datorn och satt mig här istället. Tänkte ladda upp en bild jag tog på stranden men det går inte att skicka från mobilen till datorn så det får ni väl vara utan helt enkelt.
Längtar redan nu tills imorgon så att jag får gå ut i solen igen, men innan dess lär jag väl sova lite. Låter iaf vettigt. Nu ska jag bara vänta på att Robin loggar in så att vi hinner prata lite eftersom det var ju faktiskt därför jag gick hit från början haha.
Vi hörs så snart som möjligt igen, skulle egentligen bara skriva lite så ni visste att jag fortfarande var med er.
Ha det underbart så länge,
så ska jag ha det underbart åt er också!
Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

GOTT NYTT ÅR IRRI!! här hemma är det minus 10 så sola gärnet åt mig med haha! behöver få lite färg ;) PUSS! saknade dig på nyår :(

2010-01-03 @ 00:17:16
Postat av: Louise

Va gött det låter! Mocklis dig!

2010-01-04 @ 10:42:07
URL: http://zazoula.blogg.se/
Postat av: emmaaa

jag är så sjuuuukt avis!! Uppe i hedesunda var det -20! kan du tänka dig, det var mysigt, men skulle inte tacka nej till lite solsemester...



Saknar dig massor. Skynda dig hem! Pussåkram

2010-01-05 @ 15:27:23
Postat av: Emma

var tvungen att skriva igen för idag var det minus 17!!!! hemma hos mig liksom!! det är sjukt!! svinkallt minst sagt.. usha. hoppas du har de bäst i värmen!! saknar dig!

2010-01-05 @ 15:41:02
Postat av: Erika

Tack så mycket hurrni!! Lovar att jag gör mitt bästa för att sola så mycket jag kan åt alla, men de e VARMT kan jag säga ;D Igår var det 28 grader i vattnet (bara för att skryta lite lixom) hahahah.



Miss you guys!! (My loveli love, du vet vad jag redan har sagt)

2010-01-07 @ 19:35:02
Postat av: emmaaa

my lovelilove i lovelilove you <3

2010-01-10 @ 20:47:37
Postat av: Erika

HAHAHA, du e så söt så man dör typ :P

2010-01-11 @ 19:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0