Nervös

Blev inget inlägg direkt efter skolan som jag hade tänkt var så hungrig så jag bestämde mig för att göra en omelett och bara ta det lugnt istället. Så det har jag gjort, fram tills nu! Ska strax byta om till träningskläder tänkte jag, trots att jag inte blir upphämtad fören halv/kvart i sex haha. Det ska bli skit skönt att träna ikväll men jag är nervös. Herre gu jag har gymmat någon gång då och då sen jag slutade spela basket för snart ett år sedan men inte tränat ordentligt. Jag kommer ju typ avlida på det där passet, plus att jag aldrig varit på spinning innan. Så om det här blir mitt sista inlägg, ja då vet ni varför haha. Okej jag ska inte överdriva men ja ni förstår.

Juste! Den här coola eller "koolla", som issa skulle sagt, väskan fick jag av mina flickor i födelsedags present! Precis den jag ville ha :D Tack flickor

Ha det underbart allihopa!
Erika

Kommentarer
Postat av: is

hahahahah kolla :D

2010-01-26 @ 15:49:16
Postat av: Erika

KOlla vad issie?:P

2010-01-26 @ 17:22:12
URL: http://pirrs.blogg.se/
Postat av: is

din väska är fett coll ju :O :D

2010-01-27 @ 16:02:35
Postat av: Erika

jaa den e fett coll asså ;D

2010-01-27 @ 16:34:33
URL: http://pirrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0