Pics och lite till


Jag har lånat lite bilder från Emma och Jessica då jag inte kan hitta sladden till min kamera. Men där har ni några :)

Idag åkte jag till Kista, kände att nu när jag faktiskt har lite pengar så kan jag ju lika gärna göra av med de. He  He. Köpte en cool kavaj och en stor kofta från Monki för endast 200 kr INTE helt fel alltså. Sedan blev det ett par jeans också men de var mamma snäll och betalade för. Ni får se bilder på det vid ett annat tillfälle, ha det underbart så länge <3

Kommentarer
Postat av: Emma

gillaart bilderna! :) monki i kista?? sen när?

2010-01-24 @ 22:33:28
Postat av: Erika

Aa Monki i Kista :) de har typ 75% rabbat på över hälften av sakerna i butiken :D Vet inte sen när men fanns endel kvar igår så!

2010-01-25 @ 08:35:23
URL: http://pirrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0