En riktigt riktigt bra helg

Min frånvaro har berott på att jag har spenderat 0% av min tid ensam. Tro inte att jag klagar för det gör jag verkligen inte, jag har haft två jätte mysiga dagar tillsammans med min kära.

Söndagen spenderades med picnic, bad, mys, grillning och lite mer mys.

Och idag spenderade vi dagen med shopping, sol, bad och kubb.

Juste! Lördagskvällen var hur lyckad som helst. Vi hittade en "pub" vi satte oss på innan vi drog vidare till en hemmafest där vi mötte upp några fler från klassen. Var verkligen jätte kul att träffa folk igen, kommer garanterat att bli fler kvällar tillsammans.

Nu ska jag koncentrera mig på ett program som shoppingberoende. Hörs senare :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0