Inget liv utan fotboll?

Är det bara jag eller har hela den där VM hysterin gått för långt?

Jag tänkte gå in en snabbis på fb för att fördriva tiden (då matchen började bli rätt uttråkande) och upptäckte att ALLA statusuppdateringar handlade om just matchen... Fattar ni ALLA! Det är ju helt sjukt... gör folk inget annat än att titta på fotboll just nu? Ska jag säga... som sitter här med tv.n på i bakgrunden. Bara för att hålla mig hyfsat uppdaterad då jag tror det i alla fall skulle betyda lite för min pojkvän att jag försöker.

Allt jag ber om är att få höra någon säga att de faktiskt INTE tittade på matchen.

Kommentarer
Postat av: Paulin

inte jag, jag jobbade :D

2010-07-11 @ 22:59:20
URL: http://ppaulin.blogg.se/
Postat av: Erika

hahahha yes tack, någon :D

2010-07-11 @ 23:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0