Lugnt och skönt

Klockan är halv ett och jag ligger fortfarande i sängen. Det kändes som att idag var ett ypperligt tillfälle att passa på att ta det lugnt. Att bara ligga och titta på serier på datorn. Det är ingen sol ute utan molnen dominerar och just därför har jag inte dåligt samvete för att jag fortfarande är inne. Dock tänkte jag ta mig en promenad till affären och hämta ut mitt och Robins paket senare, ja det vill säga om det har kommit. Egentligen skulle det ha kommit redan igår men... ja som ni märker har det inte gjort det.

Nej nu ska jag nog hoppa i en av de sköna klänningarna jag köpte igår och börja göra någon nytta. Vad sägs som att sy? Hörs senare,
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0