Nanananana nananananana

Allergitabletter, nässpray och att sitta inne verkar vara det som fungerar bäst mot allergidelen. Ja det suger rent ut sagt att behöva sitta inne när solen skiner ute men just nu känns det som det bästa alternativet. Känner mig SÅÅ mycket bättre just nu, precis som när jag satt i bilen på körlektionen. Visst jag är förkyld men kände inte av allergin fören jag gick ut igen.

Juste körlektionen gick jätte bra idag och det känns verkligen bra :) Nu är det dock ett tag kvar tills nästa lektion så jag får se till att köra hemma istället. Hur som haver så hörs vi senare,
ha de underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: emmaaa

du är såå duktig! kirra körkortet snart så blir det roadtrip ;D <3

2010-07-17 @ 18:06:32
Postat av: emmaaa

eller så är det ju alltid skönt att ha en bil när vi ska hyra film ;D vilket vi ska göra massor i höst!!!

2010-07-17 @ 18:07:18
Postat av: Erika

Lätt haha ;) Jag jobbar på det, så det fixar vi nog :P

2010-07-18 @ 17:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0