Distraherar mig själv

Jag var läskigt trött igår.
Jag jobbade igår.
Jag hade en lång körlektion igår.
Jag var med Robin igår.
Jag och Robin hyrde film igår.

Som sagt igår hade jag fullt upp hela dagen men det var inte förens framåt kvällen som jag lyckades skjuta tröttheten åt sidan. Idag däremot är jag extremt shoppingsugen men jag försöker bota känslan med att städa istället. Har rensat bland alla mina skor och har fått bort två stora papperskassar fulla med gammla skor.

(Alla dess fick vara kvar)

Vad har jag mer gjort för att driva bort shoppingsuget? Duschat, tömt/ställt in i diskmaskinen, plockat undan i köket och nu tänkte jag måla naglarna haha. Ikväll blir det film med några tjejer i klassen och hmm.. mer har jag inte att berätta just nu.
Hörs sen,
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0