För vi har tagit studenten.., fyfan va vi e bra!

Jag har försökt smälta gårdagen. Försökt förstå att det nu faktiskt är över, att dagen vi så länge väntat på faktiskt har inträffat. Det är svårt att förstå, väldigt svårt att förstå. Men vi har faktiskt gjort det, vi har tagit studenten! Ge mig ett tag till och sedan kan jag berätta lite, för just nu känns det som att allt är en dröm. Vi skrek, skrattade, sjöng, badade i sergelfontänen och var allmänt lyckliga.

Det jag egentligen ville säga var tack till alla er som kom hit. Jag vet inte om någon ens läser här men om någon gör det så vill jag tacka dig/er för alla fina presenter och det faktum att ni kom för att fira mig. TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0