Från det ena till det andra

Trots att det enda jag egentligen ville se var Victorias klänning så fastnade jag framför bröllopet nästa hela dagen. Förutom lite pauser här och var så tittade jag konstant, och jag erkänner det var faktiskt väldigt kul att se (trots att det då och då blev lite väl segt). Daniels tal till Victoria, hennes klänning, när de båda började gråta i kyrkan... ja det fanns mycket och vackert var det.

Men nog om det! Om några dagar.. tre närmare bestämt (onsdag) så åker jag till Italien. Sol och bad i en vecka, känns inte helt fel!

Tog två bilder från hemsidan bara för att visa er :) snällt va? Jag tycker det ser hääärligt ut och längtar tills jag ska få åka, speciellt när det som nu öser ner utanför. Suck... ena sekunden är det strålande sol och nästa så är det världens regnoväder hhaha. Helt sjukt.

Nej.. ska röra mig, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0