Lagom mycket att göra



Det känns som jag har och kommer göra en hel del denna vecka.

I måndags jobbade jag lite extra, hjälpte en kvinna med att fylla i siffror etc. på kvällen sedan hade jag en dubbelkörlektion. I går hade jag en körlektion, idag ska jag vara barnvakt, imorgon är det riskettan (skriver man så?), och på söndag kommer några från släkten hit för att diskutera den årliga trippen till norrland. På tisdag nästa vecka är det körlektion och på onsdag åker jag till Italien. Känns som jag har lite sådär lagom mycket att göra hela tiden. Jag hinner v ara ledig men samtidigt gör jag något. Perfekt.

Nu tänkte jag läsa lite bloggar och sedan ge mig iväg. Vi hörs ikväll mina kära.
Puss

Ps. Idag kan ni bara nå mig på mitt nya nummer Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0