På sidan av

Jag vet att jag inte ger er så mycket tid för tillfället men det är ett medvetet val. Så länge solen lyser ute så väljer jag att spendera min tid där istället för att sitta inne framför datorn. Sen är det så att jag sedan några dagar före studenten knappt spenderat någon tid ensam, vilket jag är väldigt tacksam över. Det är lite jobbigt att veta att man förmodligen aldrig kommer träffa hela sin klass samtidigt igen, det är lite jobbigt att man inte vet riktigt vad man ska göra och därför vill jag vara med folk. Umgås med mina vänner både från klassen och utanför klassen och med min älskade pojkvän. Kvalitetstid är det jag försöker spendera med alla just nu. Så tyvärr än ett tag får ni nog vara lite på sidan av.

Nu kommer strax Emma hit och grillar med mig och efter det kommer Emma s och Jessica också. Så vi hörs nog imorgon,
Puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Eller hur! Lilla, lilla skitungen.

2010-06-06 @ 16:27:07
URL: http://malincaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0