scary

Har inte gjort jätte mycket idag men ändå är jag helt slut. Jag skyller på min älskade pojkvän faktiskt. Mitt i natten så vaknar jag av att han sitter upp och skakar på mig. Konversationen som följde handlingen var något i form med:

Jag: vad?
Han: ehmsalgdglsg (=mummel)
Jag: va???
Han: ehmsalgdlsg
Jag: okej

Därefter lägger han sig bara ner igen och fortsätter sova. När vi vaknar på morgonen sen berättar han om hur skönt han har sovit inatt. Inte jag, efter den brutala väckningen så vaknade jag ungefär varje halvtimme resten av natten haha. Det läskigaste är att han inte kommer ihåg alls att han väckt mig. Tycker sånt är så obehagligt.

Nej men i eftermiddags träffade jag en liten pojke som jag ska vara barnvakt åt i sommar, och nu tänkte jag byta om och sedan hjälpa till att ta fram tallrikar till middagen.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0