Kreativitet

Efter att ha spendera nästan en hel dag själv så inser jag hur lätt det är att komma in i gamla vanor igen. Senast igår kunde jag inte förstå hur jag hann med allt jag gjorde förr..

Hur hann jag sitta 10000 timmar framför datorn varje dag?

Hur hann jag sy massor?

Hur hann jag göra si och så?

Jag tyckte att det inte längre fanns samma tid till att göra dess saker. Detta är jag förstås väldigt glad över jag är glad att jag spenderar mer tid med min pojkvän och mina vänner nu än förr. Sen har ju hela studenthysterin tagit en hel del tid också.

Idag har jag kommit på att jag väldigt gärna vill sy någonting, eller någonting och någonting, jag vill sy en långklänning/maxiklänning. Det är ju så fruktansvärt mysigt att gå runt i ett stort tält, så varför inte göra en precis som jag vill ha den? Så nu ska jag ta lite mått och räkna på saken.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0