Wooopidooo

Igår var vi och såg SATC 2 och trots all sågning av filmen så tyckte jag att den var grym :D Så jag tycker absolut att ni ska gå och se den!

Efter filmen hämtade Robin mig och efter det har jag bara varit med honom. Vi tog en sväng till jakobsberg centrum och outleten i jakt på ett par helsvarta tygskor (mina förstördes på flaket och när vi badade i fontänen) Nu är jag dock väldigt trött och skulle behöva sova en snabbis innan jag ska iväg på mottagning. Så vi hörs lite senare,
Puss

Kommentarer
Postat av: Louise

Den är grym!



Grattis till studenten förresten =)

2010-06-10 @ 17:44:10
URL: http://littlemissbelly.blogg.se/
Postat av: Erika

Tack så mycket :D

2010-06-10 @ 21:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0