Back on track


Jag älskar fredagar! Ville bara säga det, lektion 10-11 och sedanblir det alltid en ganska lång lunch i skolan. Där folk mer pratar än äter, det har lixom blivit lite av en tradition. Hur som helst så är min långhelg nu inledd, onsdag är min nästa skoldag. Dock lär det bli en hel del pluggande för min del.

Snart ska jag, eller snart och snart, klockan fyra ska jag befinna mig inne i stan för att möta mamma. Behöver köpa ett nytt täckstift, som jag hoppas hon ska vilja betala för mina pengar är totalt slut sedan London, och så har jag tänkt titta på skor och en klänning. Till mitt försvar är allt nödvändigheter.

Vi hinner nog höras innan jag åker, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0