bad day sweetheart?

He's having a BAD (big big letters) day and I'm keeping my pretty little face home.

Ah precis som det låter stannar jag hemma idag, Robin är på riktigt jävla dåligt humör och jag känner att jag gör mig själv en tjänst genom att stanna hemma då. Istället har jag sysselsatt mig med att byta galgar på mina kläder som hänger på stången (alla är likadana nu), samt att ställa upp grejer på hyllan. Ser faktist nästan ut som någons rum nu.


Samtidigt sitter Johnny och jag och pratar om do's och dont's när det gäller tjejer. Hittills har vi kommit fram till bland annat detta:
  • Har hon shoppat och vill visa upp sina saker, låt henne göra det! (och se intresserad ut).
  • Kritisera aldrig hennes kläder, skor eller hår.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0