Behöver uppmuntras


Igår kom jag på den brillianta idéen att jag skulle tända lite ljus när jag ändå satt här nere i vardagsrummet. Det höjde faktiskt mysighetsfaktorn ganska rejält. Skulle behöva detsamma idag men orkar inte riktigt tända ljusen.. Ikväll behöver jag en lugn kväll för mig själv eller med Robin om han inte har träning. Film, mjukisar och te står som prio ett för kvällen. Hatar det här vädret blir helt jätte sänkt, försöker tänka positivt "det är ju jätte bra att det regnar för det betyder att det blir varmare" men vem fan bryr sig... det REGNAR och är helt blött ute!

Nu ska jag leta upp en stor kofta och göra lite lunch åt mig själv. Har inte ätit än.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0