Början till en vår


Det känns som vår idag. Kanske beror detta på att solen lyser in och jag vägrar dra upp persiennerna för att slippa se snön. Vill bara sätta på mig jeans, en tunn stickad tröja och tygskor/ballerina och gå ut på en promenad. Dock är det inte riktigt väder för det än, men solen måste ju vara ett tecken på att det är på väg?

Har gjort en sko"hylla" i mitt rum av skokartonger från mina skor. Där ställer jag upp lite skor som känns värda att titta på (eller så är det för att mamma säger att jag har för mycket skor ute i hallen).

Nu känner jag för att sminka mig så ska göra det, hitta nå kläder och sedan kolla med sl hur jag måste åka för att komma till veddesta. Ha det underbart, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0