Dags att träna?

Hemma! Eller kom för ett tag sen men.
Biljetterna är uthämtade och vi är redo för bio imorgon. Har ni testat att hämta utbiljetter ur de där automaterna som finns vid sergel? En hel vetenskap, man ska trycka in alla tusen olika saker man vill betala med osv osv. Det tog lite tid för oss men till slut förstod vi hur vi skulle göra och biljetterna befann sig tryggt i min plånbok. Jag och Jessica gick och köpte en ny ögonfransböjare samt ögonfrans färg till mig, så tänkte testa att färga de svarta sen.

Jag passade på att gå upp till mammas kontor och äta lunch där, sedan gick tog vi en vända in på Adidas och Intersport innan vi åkte hem. Så ett par träningsskor och ett par träningsbyxor blev mina. Kanske ska gymma imorgon? Ah tror det.


(Mina byxor är däremot svata men annars likadana)

Nu är det strax dags för middag, så vi hörs nos lite senare.
Puss

Kommentarer
Postat av: paulin

jag vil liten va sån, men är inte byxorna på bilden svarta? hah ;D

2010-03-14 @ 19:41:58
URL: http://ppaulin.blogg.se/
Postat av: Erika

hahahah kanske, fick för mig att de va grå:P

2010-03-14 @ 20:21:50
URL: http://pirrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0