Fredagsmys?

God morgon!

Idag är en fullspäckad dag känns det som. Vi kan börja med att jag åker tidigare till skolan för att hålla Jessica sällskap då hennes engelska va inställd. Jag är ju redan klar, ska bara äta frukost så varför inte. En lektion i skolan då vi ska lyssna på redovisningar sedan åker jag nog förmodligen till gymmet, har i alla fall tagit med mig grejer så att jag kan göra det. När Emma slutar ska jag förmodligen möta henne och senare ska vi på bio med Jessica. Efter bion åker jag kanske direkt till Robin, inte helt säkert ännu men troligtvis. Om vi hörs så mycket mer idag är väldigt tveksamt, gör vi det inte så önskar jag er en trevlig fredag.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0