Helt grå som en fängelsefånge

Kom hem igår vid ett tiden. Undrar ni vad jag tycker om att Anna vann? Jo det är bara jävligt tråkigt, tror Sverige kan glömma helt att få titta på finalen av Eurovision song contest och heja på vår låt iår, för dit lär vi inte ens komma. För det är väl så att vi ska kvala iår? Juste var det någon mer som tyckte att förraårets låt var typ 1000 ggr bättre när bandet Casablanca gjorde den tillsammans med hon operatjejen? haha :P

Tänkte att jag skulle kolla på en film när jag kom hem igår så jag satte på bröllopsfotografen och bytte om till mjukisar. Efter kanske en timme somnade jag, så inatt har jag sovit med mjukisbyxor, tjocktröja, strumpor och duntäcke över allt. Ja ni vet i fall att jag skulle frysa Hhaha. Förstår inte att jag inte tyckte det var varmt. Hur som haver så ska jag nu fixa frukost och sedan får vi se, tror nämligen jag ska hem till Robin på middag med hela hans familj.

Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

JA, rockbandet var så jäkla sköna! varför tog dom inte över henne förra året?? då kanske vi hade haft en chans.

2010-03-14 @ 12:22:34
Postat av: Erika

hahaha, faktiskt :P

2010-03-14 @ 13:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0