I figured my self out, again

Jag har kommit ännu ett steg närmare att förstå hur jag verkligen fungerar. När det gäller vissa saker är jag väldigt spontan, att vänta är ingenting jag gillar då. Som idag, vi satt (låg är nog närmare sanningen) och tittade på bygglov. Självklart fick jag värsta lusten att måla om i mitt rum, vilket jag faktiskt tänkt göra tidigare också. Lila ska det bli för jag gillar inte den grå/beiga färgen som är på väggarna. Så nu strax bär det av till tapet och färgaffären i alvik. Mamma ska ha tapet och jag färg. Sedan ska jag börja plocka undan i mitt rum och efter det måla, WIHO!!


Vill jag göra något måste jag börja på en gång, annars blir det ofta bara liggandes på is. Men börjar jag plocka undan idag då har jag inget val. Jag måste börja måla snart för jag kan ju inte ha det som ett kaos i rummet. I'm not just cute, I'm smart too hahaha!.

Ciao bellas und bellos!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet vem du brås på ;)

2010-03-07 @ 17:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0