I said son, have you seen the world?

NU har jag läst igenom alla blogginlägg som hade skrivits sen jag åkte bort. Det tog sin lilla tid men det känns bra såhär efteråt, för nu är jag i fas. Jag har kommit på att jag ibland blir så fruktansvärt besatt av att lägga upp planer för vad jag ska göra, så att jag verkligen vet. I London planerade vi allt (frukost, titta i nottinghill, fika, åka dit, åka dit, fika, gå dit, göra det, middag) Ni förstår principen. Nu har jag gjort samma sak igen:
  • Koka vatten
  • Tvätta ansiktet/borsta tänderna
  • Klä på mig
  • Fixa te
  • Sätta ansiktsmask
  • Packa upp
  • Vika kläder
  • Rensa garderoben
Ni vet i alla fall vart ni hittar mig de närmaste timmarna. Hoppas ni har kul för jag kommer nog inte ha SÅ kul haha.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0