I'm back på riktigt I think


Där är byxorna haha! Passade på att ta kort nu när det är dagsljus ute.

Är ju som sagt ledig idag men måste sätta igång och plugga, suck, inte direkt det man känner för när man är ledig. Finns så mycket annat att göra.

Min frånvaro igår berodde på att jag först fastnade framför Nelly i nån timme och det hela slutade med att ja beställde ett par skor, en blus och en kavaj. De borde komma imorgon eller på onsdag hiih! Efter det åkte vi och tittade på tyg, kom hem igen och tittade på Beck. Sedan tog vi oss i kragen (mamma och jag) och satte igång och målade, eller jag tejpade och tvättade medan hon målade. Så idag på morgonen har vi målat varsin vägg också så nu är det färdigmålat. Sen på kvällen hur som helst så kom Robin hit så vi tog en promenade och sedan myste vi i soffan i några timmar.

Nej nu var det som sagt dags att börja plugga. Hörs senre!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0