Inte mkt kvar nu, kom ihåg det Erika

God morgon mina kära!

Det här är min andra av tre lediga dagar denna vecka. Imorgon och på torsdag ska jag dock till skolan men sen är det helg igen på fredag. Sitter och verkligen försöker få in all information tills provet imorgon men det går segt, man blir omotiverad när man inte har någon grund alls utan måste lära sig allt själv.

Blev ju klar med mitt rum igår, ja om man bortser ifrån att vi inte köpt alla nya möbler (garderbo, tvbänk och fåtöljen kommer om några veckor). Så här får ni några kassa bilder jag tog med datorn så länge.

haha de får duga, ni får se bra bilder sen när alla nya möbler är på plats. Nu måste jag börja plugga igen för 15 börja sex and the city, efter det Top model och sedan ska jag iväg och handla. Ha det underbart så hörs vi sen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0