Ironi på hög nivå


God torsdagmorgon!

Jag är på bra humör idag men är fruktansvärt jävla trött! Trots att jag sov tidigt igår, jag ser ett mönster... när jag går och lägger mig i hyfsad tid så är jag skit trött när jag vaknar och annars så är jag bara ganska trött haha. Om jag skulle vara tvungen att läsa någon tråkig skolbok just nu skulle jag förmodligen somna på kuppen.

Lång dag i skolan idag och sedan åker jag hemifrån kvart i 5 för spinning så hinner nog inte med så många uppdateringar där emellan. Men jag lovar er att jag ska försöka och göra mitt bästa för att hinna med så mycket som möjligt för hur skulle ni annars klara er ;) Juste... efter spinning ska jag träffa Robin som åker iväg två veckor från mig nu :( Så... blir nog knappt någon uppdatering på hela kvällen. Hur som helst

Todelue så hörs vi senare, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0