It was a good night

God morgon!

Blev inget inlägg igår innan vi åkte som ni märkte. Men det blev en riktigt rolig kväll och faktiskt inte allt för sent ändå, halv 3 gick jag och la mig och det var efter en otroligt skön taxiresa hem. Tänk om vi hade tagit nattbuss eller liknande, usch usch. Nu prislovade (?) till och med taxichaffören oss och sa att vi var så trevliga att han skulle köra Jasmine gratis sista biten. Vilket var väldigt snällt.

Har en bild på min mobil som är i hyfsad kvalité så den ska ni få se och sedan ska jag hoppa in i duschen.

Puss

Kommentarer
Postat av: Besserwisser

Lovprisade, ska det vara! ;)

2010-03-29 @ 15:16:38
Postat av: Erika

samma sak! :P

2010-03-29 @ 16:56:10
URL: http://pirrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0