Jag vill göra nytta


Hej mina kära!

Nu sitter jag här och känner för att göra massor med saker. Jag vill göra klart i mitt rum, jag vill sy, jag vill läsa min bok som jag har lånat "Stolthet och fördom", jag vill åka och träna. Jag vill göra någon nytta tror jag. Det är det allt handlar om.  Fixar jag mitt rum gör jag något vettigt, syr jag ja enligt mig så gör jag nytta då, läsa ja de är väl kanske inte så mycket nytta men jag är sugen och träna det är väl nyttigt om något.

Jag glömde, jag vill söka jobb också! Det är nog det jag ska börja med, ska kolla runt lite och se vad jag kan hitta. Vi hörs lite senare.
Puss

Kommentarer
Postat av: Mamma

Om du tvättar väggarna som är kvar så kan vi hjälpas åt att måla klart i helgen :-)

Kramis Mamma

2010-03-16 @ 16:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0