off to school

Tänkte att jag skulle ta den tidiga bussen till skolan eftersom jag hade så gått om tid på mig annars, men insåg nu att det blir ganska stressigt att ta den tidigare. Vi får väl se hur jag gör. Tillbaka till skolan igen alltså, känns lite sådär. Lovet var ju så kort?! Vart försvann det lixom? Mina ben värker av tröttvärk, usch!

Idag ska jag börja måla första väggen wiihoo! Robin kanske kommer och hjälper mig också, så det går nog fort. Då ska han minsann få se att jag visst kan spackla, han bara skrattade åt mig igår när jag berättade att jag skulle göra det. Till råga på allt så hittade jag inte någon spackelspade(?) så jag använde mig av en linjal istället haha. Man tager vad man haver.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0