Popcorn

Målat naglarna, barnnaglarna är borta och nu är de rosa istället. Borde kaske klä på mig, sminka mig och gå upp ur sängen men icke. Jag ligger faktiskt ganska bra här. Usch klockan är redan 14, lite ångest? Dock vaknade jag vid 12 så till mitt försvar så har jag bara varit vaken i två timmar.

Gårdagskvällen bjöd på män som hatar kvinnor, massor med te och så hann vi gå igenom massa skolkataloger både från Spånga och Vinstagård. Vi konstaterade att bara de senaste 2/3 åren har de flesta förändrats väldigt mycket, växt upp och blivit större. Det är ingen liten skillnad utan det är att gå från barn till "vuxen".

Nu ska jag röra mitt trötta jag ur sängen och nog göra mig iordning. Har trots allt lite saker jag måste fixa idag, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0