SMILE

We are back at the hotelroom. Efter att at gått runt i Notting Hill och tittat (helt fantastiskt fint), köpt converse och fikat på Starbucks i Kensington, gått på Oxford street och shoppat, ätit sushi från rullband, shoppat lite mer, fikat/ätit "middag" på Starbucks, så gick vi och tittade på "We will Rock You" musikalen. G.R.Y.M.T jävla bra!!! :D

Nu sitter vi på hotellrummet och äter en andra middag (yoghurt och juice). Ska strax börja packa och sedan måla naglarna i mitt nya alice i underlandet nagellack. För jag har ÄNTLIGEN hittat det. Precis när jag var på väg att ge upp så såg jag O.P.I montern inne på Selfridges. Så nu är nagellacket i mina ägor. Mohaha!!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0