Stress över framtiden... jag har ju trots allt hela livet framför mig

Efter tre vinster i vändtian och en i kampen mellan kvinna och man så kändes gårdagskvällen väldigt bra. Robin däremot var inte lika glad men, hey jag vann!

Idag däremot är jag stressad, studenten är nära och vad ska jag göra? Jag vill inte plugga direkt, det vill jag verkligen inte. Jobba? Ja det låter bra, det vill jag göra. Helst av allt vill jag öppna mitt fik men det känns ganska långt borta.

Just för att jag är stressad nu så försöker jag vara produktiv, stannade kvar i skolan och började skriva på ett arbete, kom hem vid ett och har redan skrivit redovisningen till filosofiarbetet och sökt några jobb. Fram tills 15 ska jag vara vettig och göra saker som faktiskt behövs göras sedan får jag sätta mig och titta på SATC och dricka te. Känns bra, jag längtar.

Hörs senare! Då ska jag visa en sak också.
Puss

Kommentarer
Postat av: emmaaa

Du är så duktig!! Vi har inte bråttom alls, vi måste resa nånstans tillsammans? visst måste vi det?? :D

2010-03-17 @ 17:09:09
Postat av: Erika

KLART SOM FAN VI SKA DET! :O Måste bara jobba lite först så jag får pengar haha. Men sen så ;);)

2010-03-17 @ 17:23:37
URL: http://pirrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0