Sunshine

Har varit en väldigt skön dag idag, solen skiner, skolan var inte ett dugg jobbig och nu sitter jag hemma. Slutade egentligen vid 11 men stannade kvar och jobbade med projektarbetet samt gjorde sällskap med Emmas grupp när de skulle göra ett test ute i djurhuset.

Funderar på att vara duktig och faktiskt skriva klart vårt projektarbete nu, så har man det gjort sen. Det är ju trots allt inte mycket kvar på arbetet och det ska vara inne på fredag så känns väldigt skönt om de skulle vara avklarat. Men som sagt vi får se om jag orkar. Ska göra mig en kopp te först tänkte jag.


Titta va solen skiner!

Måste ju berätta att jag har bokat biljetter till Alice i underlandet nu, så på fredag blir det 3D bio för mig, Emma och Jessica. WIHOO!

Hörs snart, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0