Te, te, lite mer te kanske?

På senaste tiden dricker jag bara te, ingen latte för mig inte. Så nu sitter jag här och blev så fruktansvärt sugen på kanel eller kardemumma te. Googla runt lite och det finns massor med företag som säljer te över internet, dock är frakten dyrare än själva teet så det känns lite meningslöst. Får åka till nån te-affär istället. Men här är några teer som jag hittat som verkar riktigt goda.


Sommarens fröjder: Rött te smaksatt med sommarbär, solros, hallonbitar och jordgubbsblad.


Yoghurt/citron: Rött te smaksatt med yoghurt och citron samt blåklint och citronskal.


Blomsteräng: Rött te. Jordgubb, Vanilj, Rosor, Blomströssel. Doft och smak av sommar.


Blue moon: Rött te smaksatt med rabarber, äpple, kanel, grenadin, rosor, blåklint och sockerströssel.


Kanel te
: Ett svart,varmt te med mycket smak av Kanel. Innehåller små bitar av Kanelstång.


Rooibos Heta Stunder:
Ett rött te kryddat med Kardemumma, Kanel, Ingefära och Svartpeppar.

Teaholic?

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0