The movie

Filmen igår var riktigt cool! Aldrig sett en 3D film förut haha, så vid nån reklam i början så satt jag och duckade när en keps eller vad det var kastades mot mig. HAH man kände sig lite smått dum sådär men vafan, man vill ju inte bli träffad ;)

När filmen var slut begav vi oss alla åt olika håll, varsin sida av stan. Jag åkte hem till Robin, eller eftersom att bussen inte gick så fick han hämta mig vid pendeln men ja ni förstår vad jag menar. Efter lite prat och nästan en hel film så somnade jag i soffan. Kanske kunde ha skippat National Treasure och sovit direkt haha. Idag har jag spenderat nån timme med att titta på längdskidor och någon skönhetstävling för barn medan Robin sov (han skyller på mig för att han va så trött men vadå lixom jag ligger väl helt still när jag sover? haha).

Nu är jag i alla fall hemma och tänkte faktiskt duscha tror jag och sedan blir det nog lunch.
Hörs sen :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0