igår, idag och imorgon?

Min frånvaro igår berodde på att jag knappt var hemma alls. Åkte iväg till stinsen med mamma och shoppade. Hittade de mest underbara byxorna på länge som endast kostade 49:- men de får ni se någon annan dag. Sedan åkte vi hem till Jessica där det var middag för Issa som fyllde år i fredags och efter det åkte jag hem till Johnny där vi tittade på Jurassic Park och satt och pratade med hans mamma. Helt enkelt så hade jag en väldigt bra dag igår.

Idag däremot börjar jag känna mig förkyld och är inte taggad på något alls. Ska snart klä på mig ordentligt så jag inte sitter i morgonrock hela dagen, efter det blir det nog te och Beck filmen jag somnade till igår.

Nej nu ska jag röra mig, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0