Hade lite tid över

Om en kändis fick bo hos dig en vecka, vem skulle det vara?
Jennifer Aniston eller Persbrant :O Han är så jävla cool!

Vad vill du alltid ha i kylskåpet?
Goda pålägg till mackor! Ett måste, och mozzarella.


Vilken egenskap skulle du vilja ha?
Jag skulle vilja ha den egenskapen att jag verkligen kan hålla mig till något, bestämmer jag mig för att inte äta godis då är det de som gäller. Kommer dock inte på vad det heter just nu haha.

Vad är receptet på ett lyckat förhållande - nämn tre ingredienser.

Glädje, kärlek och tillit

När gjorde du senast bort dig?
Det vet jag inte riktigt

Du står i baren. vad beställer du?
Redbull vodka?, öl oftast av någon anledning

Om du fick chansen att bli sveriges statsminister - skulle du ta den?
Nej, skulle vända mig om och springa

Beskriv en perfekt frukost.

Omelette, en macka, juice, latte och croissant, hur mycket tid i världen som helst och datorn. Behöver jag tillägga att jag kommer rulla därifrån?


Du är på karaokefest & måste sjunga, vilken låt sjunger du?

I will survive, HAHA... vi var ju grymma på den sist.

Hade du försökt ta dig igenom din värsta rädsla om du fick 50.000?
Kom igen vid 1.000.000

Ger du ut ditt nummer till vem som helst över internet?
Absolut inte

Vilken roll hade du under skoltiden? Ex. skolans snyggaste, plugghäst osv.
Fram tills högstadiet, tror inte jag var någon speciell direkt. I högstadiet hade vi vårt lilla gäng som vi var och nu.. ja vem bryr sig? Alla är med alla.

Vad brukar du använda på läpparna?
Inget oftast, ibland mitt jordgubbs lypsyl. (Vet att det är för barn men det luktar så gott)


Är du utseendefixerad?
Vet inte vad jag ska svara, klär mig alltid i bekväma kläder men ksulle aldrig gå till skolan i mjukisar. Men joo är nog ganska utseende fixerad.

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig?
I så fall tatuera, vet dock inte vad det skulle vara.

Vilken är din favoritmånad?
Juni, Juli eller augusti? Fast december/januari kan va rätt mysigt med.

Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja?
Skulle välja något lite udda namn...

Blyg eller framåt?

Skulle nog säga mer blyg än framåt, men det beror helt på sällskap och situation.

Kommentarer
Postat av: Ronja

Sånna lypsyl luktar jätte gott! :)

2010-03-05 @ 17:53:59
URL: http://ronjjaahh.blogg.se/
Postat av: Erika

haha visst gör de :P

2010-03-05 @ 18:11:03
URL: http://pirrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0