Vad vill du göra då?


JAG VILL VARA BRUN IGEN!
Men icke, sådan tur har man inte, brun utan sol istället? Kanske faktiskt blir så, vem vet.

Jag känner att jag har idéer just nu, saker jag vill göra, men allt går inte att genomföra än. Jag går fortfarande i skolan, måste plugga och ta studenten (inte så länge kvar).

Folk frågar hela tiden, vad ska du göra efter studenten? Plugga? Vad ska du plugga? Eller ska du jobba? Hittills har mitt svar varit "Jag vet faktiskt inte, jag har ingen aning. Antar att jag vill jobba men behöver ett jobb". Nu vet jag vad jag vill göra, kanske inte för all framtid men just nu vill jag göra det. Jag vill öppna ett fik. Fåtöljer, soffor, "kristall"kronor. Jag vet exakt hur jag vill att det ska se ut, vad som ska vara "speciellt" med just mitt och vart det är smartast att placera det. Nu återstår bara små detaljer, som ALLT... ska på allvar börja kolla vad man måste ha koll på.

Ville bara säga det. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0