Vilket håll ska jag titta åt?!?!

Det här med vänstertraffik är väldigt förvirrande om ni frågar mig. För att jag ska fatta vilket håll jag ska kolla åt efter bilar så måste jag titta ner på marken där det står (look left <- eller -> look right).

Idag har vi nog gått som aldrig förr, hela dagen konstant, men det har varit kul väldigt kul och jag är extremt nöjd med mina köp hittills. 3 par skor, en trenchcoat, studentklänning, bikini, väska och två tröjor. Tror det var det, men en och en halv dag av shopping återstår, dock ska vi ta lite mer kort och titta runt lite mer imorgon.



Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan krypa i säng, är helt slut! Puss

Kommentarer
Postat av: emmaaa

Din lilla skit!! Tror du man är lite avis nu eller!?!? haha <3 Du får visa allt sen när du kommer hem! Eller du MÅSTE



Förresten så ska du träffa mig och tjejerna på onsdagkväll. bara så du vet!! <3 Puss!

2010-03-02 @ 13:06:49
Postat av: Erika

lovar att visa ALLT!!!! :D:D HIHIHI. Och jag är fett stolt över en sak, du ska få veta vad imorgon. <333

2010-03-03 @ 00:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0