<3

Igår var en otroligt mysig dag! Robin och jag tog en "road trip" på 1,5 timme till hans mormor och sedan spenderade vi dagen där. Det var sol, vatten, god mat, fin natur och bara allmänt mysigt. Inga kort togs... i alla fall inte av mig tyvärr, jag har alltså inget att visa er så ni får föreställa er. Vid åtta tiden var vi hemma igen efter att ha stannat och handlat godis i någon "känd" godisaffär och räknat döda grävlingar på motorvägen. Kvällen spenderade jag och tjejerna med grillning, kortspel och mycket prat. Efter allt det här var jag ganska väldigt jätte trött och somnade på en gång i soffan.

Så ni förstår jag hade en riktigt bra dag! Nu ska jag ut i solen så vi hörs senare förmodligen.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0