Check

Känns som jag har gjort allt och ingenting idag.

Åkt och lämnat CV på andra sidan stan - check
Uträttat ärenden med fader min - check
Ätit lunch - check
Suttit i solen - check
Duschat - check

check
check
check

Nu sitter jag här, har precis klätt på mig kvällens kläder och ska när som helst sätta lite smink i ansiktet och borsta igenom håret. Carro fyller år på söndag men vi firar henne idag. DÄRFÖR kommer jag inte att befinna mig vid datorn ikväll, ni kära vänner som vill något vet var ni kan hitta mig, nämligen på mobilen.

Hörs kanske en gång till innan jag rullar,
Puss

Kommentarer
Postat av: linda

sv: jaså,tråkigt att det inte är dina skor! ;I trodde verkligen det!.. hahamen jag har ju många xD

2010-05-14 @ 17:07:56
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0