D&G Light blue

Idag ska jag inte göra samma misstag som igår. Då satte jag mig nämligen i soffan med datorn i knät och började äta frukost, tänkte jag har ju all tid i världen så behöver inte stressa. När jag sedan tittar på klockan igen ska bussen gå om tio minuter. PANIK! Springer ut ur mitt rum och in i badrummet för att borsta tänderna, sedan springer jag hem till Emma. På vägen dit kommer jag på att min klocka på datorn går före så det var visst lite mer än tio minuter kvar. Det hela slutar i alla fall med att vi kommer till busshållsplatsen och två sek senare så kommer bussen. Perfekt tajming.

Nu är det enligt min dator 15 min tills jag ska gå till bussen, vilket betyder att det är ca 20 kvar. Så nu ska jag gå och borsta tänderna och sätta på mig parfym.
Puss

Kommentarer
Postat av: funbun

Så gör jag alltid men jag sminkar mig och glömmer bort tiden hahaha

2010-05-03 @ 10:25:06
URL: http://funbun.blogg.se/
Postat av: Erika

hahaha ja de e hopplöst :P

2010-05-03 @ 13:06:20
URL: http://pirrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0