Elvis och TinTin

Efter en pannkakslunch här hemma så bestämde vi oss för att köpa nya fiskar. Så nu sitter jag här och tittar på mitt akvarium där de nyinhandlade fiskarna simmar omkring. Mamma insisterar att den ena ska heta Elivs... själv är jag lite skeptisk och vill döpa honom till Atlas. Dock vet jag hur jävla envis hon är så jag antar att jag får ge mig.

Ska strax bege mig hem till Robin på middag, så när vi hörs igen det vet jag inte riktigt men så snart som möjligt. Ha en underbar lördagskväll.
Puss

Kommentarer
Postat av: Den envisa mamman

Han såg faktiskt ut som en ELVIS så det så!!! ;)

2010-05-30 @ 01:10:07
Postat av: erika

tycker du jaa:P

2010-05-30 @ 14:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0