En idé

Jag hade en idé. En plan som kändes helt fantastisk. Ni vet på film när folk ska göra sig iordning inför någonting så ser det alltid så lyxigt ut, sminket blir perfekt, håret lika så sedan glider de runt i sin fina walkincloset och försöker välja kläder. Så hade jag tänkt att det skulle bli, inte för att jag ska göra något speciellt men ändå. Dock blev min plan inte ritigt som jag tänkt mig. Jag duschade och sedan fastnade jag här i fåtöljen med datorn i knät, min rosa B-morgonrock på mig och the big bang theory på tv.


Kommentarer
Postat av: Jess-Pess

En waaalk in closet vore ju grymt att ha! Det ska mitt framtids jag äga :D

Hahah, ha en fyra: ena sovrummet för kläder, det andra för skor och accessoarer det tredje för att sova i ;)

2010-05-29 @ 22:21:08
URL: http://peacjhy.blogspot.com/
Postat av: Erika

ÅH faaan va underbart de skulle va :D:D:D:D

2010-05-30 @ 14:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0